Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Ethical Terms
Editorial Team
Privacy Statement
Indexes
Contact
Submissions
Search
Portal
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 1 (2011): Educação, Cultura e Sociedade
Vol. 17 No. 1 (2011): Educação, Cultura e Sociedade
Outubro a Dezembro 2011
Published:
2012-01-01
Full Issue
EDIÇÃO COMPLETA (Português (Brasil))
SUMÁRIO (Português (Brasil))
EDITORIAL (Português (Brasil))
Artigos
Creativity in the teacher’s view
definition and use in professional practice
Tatiana de Cássia NAKANO
7-28
PDF (Português (Brasil))
Teacher's perception of intelligent and creative students
Marcelo Gulini CHIODI, Eliana Santos de FARIAS, Solange Múglia WECHSLER
29-39
PDF (Português (Brasil))
Freedom and the building of the educator
Henrique Raimundo do Carmo SPERANDIO, Samuel MENDONÇA
40-61
PDF (Português (Brasil))
School inclusion of students with special educational needs in the city of Alfenas
preliminary analysis of school census (2007/2010)
Claudia GOMES, Fernanda Vilhena Mafra BAZON
62-78
PDF (Português (Brasil))
Adaptation study of the Woodcock-Johnson III cognitive abilities battery
extended version
Marcelo Gulini CHIODI, Solange Múglia WECHSLER, Anderson SANTOS, Hugo Leonardo Marangoni de Oliveira SANTOS
79-97
PDF (Português (Brasil))
Gifted and talentappointment of teachers and peers
NOMEAÇÃO POR PROFESSORES E PARES
Eliana Santos de FARIAS, Amanda WECHSLER, Solange Múglia WECHSLE
98-104
PDF (Português (Brasil))
Guidance Counselor
specialty with libertarian vocation
Rosa Virgínia Wanderley DINIZ
105-111
PDF (Português (Brasil))
Ballroom dancing and quality of life of elderly
Rodrigo de OLIVEIRA
112-135
PDF (Português (Brasil))
Brief history of Freemasonry in Brazil
Rubens PANTANO FILHO
136-166
PDF (Português (Brasil))
The Dutch in Brazil
Clarence José de MATOS
167-197
PDF (Português (Brasil))
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Make a Submission
Make a Submission
Keywords